Kunnen wij u helpen?

Neem contact op met één van onze specialisten.

Tel: 078 70 90 21
Of gebruik onze online chat

Veelgestelde vragen

Alles over Ekstravert

Wie is Ekstravert?
Ekstravert is specialist in binnen- en buitenzonweringen op maat. Met een ruime collectie terrasoverkappingen, zonneluifels, raamdecoratie en solar screens bent u bij Ekstravert aan het juiste adres voor al uw zonwering.
Is Ekstravert een belgisch bedrijf?
Ja, Ekstravert is een 100% Belgisch bedrijf.
Hoe is de prijszetting van Ekstravert opgebouwd?
Dankzij onze geavanceerde productconfigurator en geautomatiseerde systemen kunnen we garanderen dat onze prijzen lager liggen dan bij de conventionele verkopers.
Wanneer en hoe is Ekstravert bereikbaar?
Ekstravert is telefonisch doorlopend bereikbaar op elke werkdag tussen 08:00u en 20:00u via het nummer 078 70 90 21. U kunt ook contact opnemen per mail (info@ekstravert.be) of via ons online formulier. Voor een spoedige reactie adviseren wij u om contact per mail op te nemen.

Administratie en boekhouding boekhouding@ekstravert.be
Planning planning@ekstravert.be
Verkoop verkoop@ekstravert.be
Heeft u een herstellingsaanvraag? Dan kunt u dit formulier invullen.
Heeft u een showroom?
Jazeker. Op afspraak bent u welkom in onze showroom waar u terecht kunt en wij u de diverse producten en opties kunnen laten zien. Uiteraard staan wij u ook graag te woord met antwoorden op al uw vragen en u te voorzien van passend advies.

Ons adres:
Koningin Astridlaan 97/B6
8200 Brugge

 

Bestellen

Hoe werkt de Ekstravert productconfigurator?
In onze online product configurator kunt u zelf uw zonwering samenstellen. Na het selecteren van het gewenste product kunt u de gewenste afmetingen invoeren. Vervolgens kiest u tussen de verschillende opties en eigenschappen. Tot slot vult u uw persoonlijke gegevens en adresgegevens in om daarna te kiezen voor de plaatsingsmogelijkheden (zelf monteren of totale plaatsing).

Tot slot kiest u één van de betalingsmogelijkheden zodat we uw bestelling definitief kunnen afronden. U kunt ook kiezen voor een offerte. Deze wordt per mail naar u verstuurd.

Daarna krijgt u automatisch een bevestigingsmail en nemen we uw bestelling direct in de planning van de Belgische fabrikant op om zo snel mogelijk en waar mogelijk binnen de beloofde levertermijn het pakket bij u te leveren.
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Eens u uw product op maat heeft samengesteld in de productconfigurator, kunt u uw bestelling afronden en plaatsen. Komt u er niet uit? Neem dan gerust vrijblijvend contact met ons via verkoop@ekstravert.be.
Wat is de leveringstermijn?
Voor screens voorzien we een levertijd van 15 werkdagen. Als de screens op maat gefabriceerd zijn, worden deze rechtstreeks naar u verzonden.
Ontvang ik een factuur van mijn bestelling?
Er wordt u steeds een officiële factuur nagestuurd na levering en/of plaatsing.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Eens u een bestelling doorgegeven heeft, heeft u een volledige dag de tijd om deze te annuleren. Na 24 uur gaat uw bestelling automatisch in productie.
Ik wil graag een verschillend facturatie- en leveringsadres opgeven. Kan dat?
Dat is mogelijk. U dient beide adressen in te geven bij uw bestelling.

 

Betalen

Moet ik het volledige bedrag betalen bij de bestelling of is een voorschot voldoende?
Indien u voor plaatsing kiest vragen we een voorschot van 40%. Voor de plaatsing van uw bestelling nemen we electronisch contact op met een voorstel van datum en uur van plaatsing. Hierbij ontvang u ook een link met de betaling van het saldo. Het saldo moet eerst betaald worden vooraleer we komen plaatsen.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Bij het afronden van uw bestelling kunt u de veilige online betaalmethode kiezen. Ekstravert ondersteunt betaling via Bancontact, Visa, MasterCard, Belfius app, ING Home Pay en KBC. Indien deze betaalmethoden voor u niet mogelijk zijn, kunt u ook altijd via overschrijving betalen. Hiervoor kunt u een mail sturen naar boekhouding@ekstravert.be. Na ontvangst van uw order zullen wij het order activeren.
De overschrijving via Bancontact is mislukt. Wat nu?
Indien de overschrijving via Bancontact is mislukt, dient u een mail te sturen naar boekhouding@ekstravert.be
Mijn creditcard werd geweigerd. Wat nu?
Indien uw CreditCard wordt geweigerd binnen het betaalproces, vragen wij u contact op te nemen middels een mail naar: boekhouding@ekstravert.be
Zijn alle prijzen inclusief BTW?
Omdat wij niet weten of er een percentage van 6% of 21 % btw op uw producten rust, wordt het btw bedrag pas zichtbaar als u uw producten heeft samengesteld.
Hoeveel BTW moet ik betalen?
De BTW bedraagt 21% zonder plaatsing. Bij het zelf plaatsen bedraagt de BTW 6% indien uw woning ouder is dan 10 jaar.Hiervoor moet een btw attest afgegeven worden met de plaatsingsdienst.Indien de woning jonger is dan 10 jaar wordt 21% BTW toegepast.

 

Installatiewerken

Kan ik bij Ekstravert terecht voor de installatie van mijn product?
Wij beschikken over een plaatsingsdienst. Indien u kiest voor plaatsing, nemen we contact met u op om een gewenste dag van plaatsing af te spreken.
Wanneer moet ik beslissen of ik de installatie zelf ga uitvoeren of deze ga overlaten aan een installateur van het Ekstravert netwerk?
Dit dient u, gezien de btw wetgeving, te beslissen tijdens het plaatsen van uw bestelling.
Kan ik zien hoeveel de installatie kost?
Ja. De plaatsingskosten worden altijd bij de laatste stap van de configuratie vermeld.
Ben ik verplicht om vooraf opmetingen te laten uitvoeren door een vakman uit het Ekstravert netwerk?
Neen, u kunt de metingen ook zelf uitvoeren. U bent wel zelf verantwoordelijk voor de opmeting.
Hoeveel rekent de installateur voor de opmeting?
Een opmeting kost €150.

 

Leveringen

Kan ik leveringen terugsturen of ruilen?
Omdat Ekstravert enkel op maat gemaakte producten verkoopt, is dit helaas niet mogelijk.
Welke zijn de garantievoorwaarden?
Wij geven 5 jaar garantie op materiaal, 2 jaar op werkuren. Op het screendoek van Copaco rust een 10 jaar kleurvast garantie.
Mijn product is geleverd, maar is niet compleet. Hoe kan dit opgelost worden?
U doet er goed aan om de bestelde goederen en materialen grondig te controleren bij de levering. Als er bepaalde zaken zouden ontbreken, dient u ons hierover te contacteren op info@ekstravert.be. U mag erop rekenen dat wij vervolgens al het mogelijke doen om het probleem snel en tot uw tevredenheid op te lossen. Wij nemen steeds onze verantwoordelijkheid om tot een goede oplossing te komen
Ik heb de levering niet ontvangen op het afgesproken leveringsmoment. Wat nu?
Gelieve ons hierover te berichten via info@ekstravert.be, binnen de 24u na het voorziene leveringstijdstip. Wij starten dan meteen een onderzoek bij de transporteur of de installateur.

Hoe kan ik u helpen?

Heb je hulp nodig bij het plaatsen van je bestelling? Wij zijn er voor je! Daarom hebben we al meer dan 1000 tevreden klanten.

Bel gratis: 078 70 90 21
Chat met een medewerker
Ga naar het contactformulier