Ik heb een klacht. Wat nu?

Uiteraard streven wij ernaar elk product naar volle tevredenheid uit te leveren, heeft u toch een klacht verzoeken wij u het volgende te doen:

Graag ontvangen wij per email een duidelijke omschrijving van de klacht, voorzien van een foto van deze. Vermeld uw naam en ordernummer, alsook het telefoonnummer waarop u overdag te bereiken bent. na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Ingediende klachten worden binnen 4 werkdagen beantwoord, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop TrustMark waar Mijnhoutenlamellen.be bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

De klacht kunt u mailen naar info@ekstravert.be.

Hoe kan ik u helpen?

Heb je hulp nodig bij het plaatsen van je bestelling? Wij zijn er voor je! Daarom hebben we al meer dan 1000 tevreden klanten.

Bel gratis: 0800 – 26 153
Chat met een medewerker
Ga naar het contactformulier